DIY

onsdag 16. mars 2011

LS (lag selv) armbånd

Okei, så jeg prøver altså å lage et norsk uttrykk for DIY - LS - lag selv.
Kojo Designsøstrene har inspirert meg til å bruke noe av restestoffene mine. Og Put it in a Box inspirerte med sine armbånd. Jeg har flere prosjekter på gang, men i kveld tenkte jeg at jeg skulle vise hvordan dere kan LS et armbånd i chenille eller annet stretchy stoff.

Så her er armbåndet mitt.

Klipp tre tynne strimler i et stretchy stoff - jeg brukte chenille. La dem ha en lengde som passer godt rundt armen din- bedre å la dem være for lange.

Knytt en knute i den ene enden og flett stripene sammen til du kan knytte en knute i den andre enden.
Jeg ønsket litt mer pynt på det.

Klipp tre strimler med dtoff igjen - jeg brukte samme stoff og samme farge. Bruk limpistol og lim dem sammen som en kanel i svingene.

Lim blomsten på armbåndet.

Jeg lagde tre blomster - i litt forkskjellig størrelse.

Voila - et nytt arbånd på ti minutter.

Ha en fin kveld videre, Tone

1 kommentar:

Anonym sa...

Så utrolig fin, og så enkelt det hørtes ut...
Det kan vel nesten alle få til :)
Må nok teste dette ut!