DIY

torsdag 10. mars 2011

Å lage perfekte mønstre

Jeg vil begynne med en fast post her på bloggen, ja altså ikke så fast at den kommer til å komme, la oss si hver torsdag, den kommer nok til å dukke opp sånn histen og pisten, men den kommer litt til å handle om samme ting. Nemlig å følge denne boka for å lære å lage mønster på klær som passer.
 Boka er lagt opp slik at den tar for seg ett basic mønster om gangen - først ut er at basic skjørt. 
 Forfatteren viser så tips til hvordan skjørtet skal være for å sitte fint.

Deretter gir hun tips til hvordan man kan mikse opp basic mønsteret for å lage mer spennende kær.
Og jeg vil da altså jobbe meg gjennom denne boka her på boggen - så er det kanskje noen andre som også høster godt av at jeg lærer å lage mønster.
Håper flere slenger seg med. God mønsterlaging. Tone

1 kommentar:

Merete sa...

Heia!
Har ganske så nylig oppdaget bloggen din, nydelige klær du lager!!
Om du tar en titt innom bloggen min ligger det en liten overraskelse der og venter på deg:)Du velger selvfølgelig selv om du vil ta imot!
Merete