DIY

søndag 13. mars 2011

I dag er jeg takknemlig for...

I dag er jeg takknemlig for blogger som hjelper meg i hverdagen. 


De av dere som har lest bloggen min en stund, la kanskje merke til kalenderen jeg lagde i begynnelsen av januar, hvor jeg skal lage meg `en ny vane hver måned, 12 nye vaner i løpet av 2011. I januar var det å vaske opp hver dag - det går fortsatt bra. I mars er det å bli økonomisk bevisst og bruke mindre penger.
I dag da jeg åpnet bloggen min, så jeg at A Bowl Full of Lemons' sin ukesutfordring denne uka er akkurat det å få en organisert økonomi. JIPPI - og takknemlig for litt ekstra hjelp.
Så jeg har tenkt å følge hennes opplegg, og forhåpentligvis er jeg litt bedre organisert på dette området om en uke, og enda mer takknemlig.
Jeg er også veldig takknemlig for våren, lyset og bar asfalt.

Ha en takknemlig søndag. Tone

Ingen kommentarer: