DIY

lørdag 19. mars 2011

Et hjerte for Japan - og helgeplaner

Jeg har gått rundt og fundert på hva jeg kunne gjøre mer for tragedien i Japan - jeg mener mer enn om å vise min støtte her på bloggen. I går gikk det opp for meg hva jeg kan gjøre - jeg kan lage hjerter - som ligner på flagget til Japan - og selge dem til venner, på bloggen, Facebook og på Epla.

Jeg tenkte jeg skulle ta 60 kr for hjertene - det inkluderer porto (hvis det blir mange, er jeg bare nødt til å ta litt for porto) alt annet vil gå til Røde kors. Jeg har funnet ut at Røde Kors i Trondheim arbeider direkte med Røde Kors i Japan - så der vil ingen penger forsvinne på veien.

Så det vil bli den ENE tingen jeg VIL gjøre denne helga - lage hjerter. Til Japan. Ellers må jeg gjøre ferdig noen prosjekter til SYTYC.

Håper dere får ei fin helg, Tone

1 kommentar:

Guro sa...

Hei.
Så fin blogg du har! Trondheim Røde Kors er et bra valg, en av mine beste venninner jobber der, så kan skrive under på at de gjør alt riktig :) Super ide å lage hjerter forresten, de er kjempefine!

Kommer garantert til å titte inn her flere ganger, hilsen wannabe syersken Guro ;)