DIY

lørdag 26. mars 2011

EN ting jeg VIL gjøre denne helga

For en fantastisk lørdag morgen - sola skinner, Lynn (den ene småengelen) våknet kl 7, men jeg fikk henne til å sovne igjen - og vi våknet alle kl 8.30 - og det trengte vi.

I kveld skal de sove hos bestevenninna for første gang - det er jo spennende for både mor og barn.

Og da skal jeg... treffe ei venninne i byen. Det er lenge siden. Det skjer sånn kanskje tre ganger i året nå, så da blir det deilig med jentekveld.

Ellers har jeg også tenkt til å komme meg videre i A Bowl full of Lemons utfordring forrige uke - jeg skulle jo vært ferdig, men jeg jobber meg mot det. Denne utfordringen handlet om økonomi - og jeg synes den er kjempebra, akkurat noe for meg. Ellers er hun kjempeflink på organisering i det hele tatt - og det trenger jeg også. De som kjenner meg vet at jeg stod langt bak i køen da ryddighet ble utdelt.

Men dere som har fulgt med her en stund, vet at jeg lagde meg en kalender i januar som skal gi meg en ny vane hver måned som går på å organisere huset. Nå i mars er det økonomien jeg skal organisere - og da passet denne utfordringen bra. I april skal jeg rydde av bordet hver dag (nei, jeg gjør faktisk ikke det nå)
Så for å bli mer ryddig og mer økonomisk, trenger jeg noen ting, bokser og kasser til å legge ting i - derfor de søte Tilda-boksene. Jeg elsker Tilda, jeg kunne flyttet rett inn i et Tilda-hjem.

Og den rosa mappen til å organisere regninger og andre viktige papirer i forhold til økonomi.
Toni i A Bowl Full of Lemons beskriver dette her.
Dette vil jeg gjøre i helga, og så vil jeg selvfølgelig jobbe på neste prosjekt i So You Think You're Crafty. Det er veldig spennende mandag - da kommer det jeg har sendt inn ut, så da er det bare å stemme.
Søt lukking, ikke sant?

Ha en fantastisk helg. Tone

Ingen kommentarer: