DIY

søndag 6. mars 2011

I dag er jeg takknemlig for...

Søndag er altså en herlig dag - jeg liker spesielt godt den late søndagen hvor vi går lenge i pysj og bare nyter det å ikke gjøre for mange ting, tar livet med ro.

I dag er jeg takknemlig for at jeg enda en dag kan nyte jentene mine - selv om den ene fant på å våkne kl sju... veldig tidlig synes nå jeg.

Jeg er takknemlig for at våren nærmer seg - at det blir lysere og lysere og at snøen smelter på "den riktige" måten.

I dag er jeg takknemlig for at vi kan ut i sola, at vi kan velge selv hvordan vi vil bruke dagen, for at min mor venter på oss hjemme hos seg og at vi snart skal til henne får å gå tur med hunden hennes - jeg har verdens beste mor - og det er jeg VELDIG takknemlig for.

Ha en takknemlig søndag du også.



Tone (bildene er fra et skap jeg fant på låven da jeg flyttet inn her)

1 kommentar:

Pia sa...

Det er mye å være takknemlig for, og det er flott at man kan se "de små gleder" i livet!
Jeg er også takknemlig for at sola skinner, at vi går mot vår og for at ungene er blide og greie.
Vår yngste våkner veldig tidlig, så jeg kommer til å være takknemlig den dagen hun sover så lenge som til kl sju...;)
Ha en fin søndag!