DIY

søndag 27. mars 2011

I dag er jeg takknemlig for...

I dag er jeg takknemlig for overnattingsbesøk. Jentene har vært på deres aller første overnattingsbesøk hos ei venninne, og dermed kunne jeg sove litt lenger i dag morges og jeg hadde mulighet til å rydde litt her og der.

Jeg fikk planlagt noen kreative prosjekter - som bukser og topper til jentene mine. Jeg hentet dem klokken to - akkurat tidsnok til at jeg fikk gjort masse hjemme og tidsnok til at vi fikk litt søndag hjemme sammen. Jeg er takknemlig for de stundene hvor vi bare kan sitte sammen og spille et spill - deilig.

Mine to jenter liker absolutt ikke å gå med bukser for tiden - de synes det er så trangt og ubevegelig - særlig mens de enda må ha strømebukser under, så i dag lagde jeg bukser til dem - vide, gode bukser til virkelig å bevege seg i. Jeg er ferdig med den lyseblå til den ene - synes stoffet var så fint, og min fetter venter en liten gutt i mai, så da lagde jeg ei babybukse i samme stoff.
foran
Den andre jenta mi vil ha lilla bukse - så det blir nok det så fort de har lagt seg. Har også klippet stoff til matchende topper - så blir de så vårlige og fine, atte.
fra siden
Jeg er også takknemlig for venner i dag - for mine venner, traff to i går kveld ute på middag og jentenes venner. Det er godt å ha venner. Er også veldig takknemlig for dere som jeg kommer i kontakt med her gjennom bloggen, for dere som legger igjen kommentar og for dere som legger dere som følgere. Føler jo vi blir litt kjent her også etterhvert.
bakfra
Jeg er takknemlig! Glad i livet mitt - som sikkert ikke er perfekt, men det er godt.
babybukse, usikker på om jeg vil ha strikk nede eller ikke.
Ha ei fantastisk uke, Tone

Ingen kommentarer: