DIY

fredag 18. november 2011

Oversikt over adventsdagene









1. snøkrystaller med perler
2. bake
3 male t-shirts som gaver
4 besøke en gammel tante
5 lete etter leker til barn på Filippinene
6 sy hjerter
7 lage, skrive julekort
8 invitere en venn med hjem
9 lage serviettringer av perler
10 bake
11 ring på noens dør, etterlate julegodter og løpe vekk
12 Sende gaver til bestemor i USA, sende juelkortene
13. gå Lucia til naboene
14 lage julegodter
15 lage lys
16 se på film med mamma og spise godteri
17 lage viskelær
18 bake
19 pakke inn pakker og gi til venner
20 bake
21. kjøpe julepresang med mamma til søster
22 gå i lekeland
23 pynte til jul
24 godteri



Nå nærmer det seg advent med stormskritt og jeg må få fart på kalenderen min. Jeg har skrevet tidligere om at vi skal ha en litt anderledes kalender i år, og her er oversikten over de forskjellige tingene vi skal gjøre i år. Jeg håper jeg får til en litt rolig juletid, med mye tid samen og litt fokus på andre.
Pinterest via Chasing Fireflies- (men det er vel gamle Maileg engler...)

Vi er veldig gla i å lage ting, så her er det mye hobby, men det blir jo igjen julegaver, og det er gøy å sitte sammen og lage ting,mens man planlegger hvem som skal få gavene.

Jeg kommer til å lage kort hvor jeg skal skrive på hva vi skal gjøre. Disse vil jeg vise når de er klare.

DET ER HELG - ja, jeg måtte rope det. I morgen er det Sigvart Dagsland konsert - hohei hvor jeg gleder meg.... Må helgefreden senke seg over deres hjem også.

1 kommentar:

Ann-Kristin sa...

For ein kjekk månad! Desse førjulsdagane er berre deilige!