DIY

tirsdag 23. februar 2010

Creative use of pallets


I siste nummer av Maison så jeg et fantastisk bord, laget av paller. Det satte meg på ideen å lete etter flere ting laget av paller. Jeg fant MANGE flotte ting.


In the last issue of an interior magazine in Norway - Maison I found a really cool table made of pallets. This gave me the idea to look for more creative ways to use pallets.
En dagseng

A day bed






En seng

A bed


Tallerkenhylle

Plate rack










Sofabord

Table


Arbeidsbord

Workdesk

Mange av disse ideene kommer fra:

Ideas from, among others:



Hagestol


Garden chair



Jeg vet jeg skal prøve å få tak på noen paller, i hvertfall.

I know I'm going the get hold of some pallets.








5 kommentarer:

Elis@beth sa...

Så koselig med kommentar fra deg!!

De skjeiene er kjøpt i en lokal interiørbutikk i Tromsø..syns de var sååå fine!!

Klem!

Josefine sa...

Heisan..

Her var det mye inspirasjon og hente!
Så mye fint..sukk..

Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra meg

Anonym sa...

Dette er jo det jeg har brukt til hagemøbler... :)

Her jo helt genialt.
Mulig du kan få tak i paller av Camilla...

Men det var mange andre geniale ideer her også... -som å ta glass oppå bordet :)

Klem Maggie

Herr og Fru Nordnes sa...

inspirerende bilder! Og så kjekt at du fant veien til bloggen :)

Ha en fin kveld

Josefine sa...

Hei..

Tråstativet får du fatt i om du kontakter Marianne på Lappeloftet (link på siden min) hun selger disse:) God helg klem fra meg