DIY

søndag 7. februar 2010

A great challenge



Fordi halvparten av alle vennene mine bor i USA, så har jeg prøvd å ha to blogger - en på norsk og en på engelsk, men dessverre blir den engelske et lite stebarn, så inspirert av Erteblomsten så kommer jeg fremover til å skrive på begge språkene.

Because half of my friends live in the United States, I have tried to run two blogs - one in Norwegian and one in English, with bad results, the English one has suffered. Inspired by a Norwegian blog, Erteblomsten, I'll now start to write my texts in both languages instead.Hvis dere legger merke til det øverste bildet, så har bloggen Lil Blue Boo en utfordring med å sy et jente- eller gutteplagg fra et av hennes mønstre + at man må "gjøre" noe med stoffet. Dette vil jeg være med på! Min kjole skal inneholde stoffet over - i både sateng og i stretch chenille. For å gjøre noe med stoffet, har jeg kjøpt en sølv oil paint stick. Jeg gleder meg til å begynne :)

If you notice the first picture, Lil Blue Boo has a challenge were you are supposed to sew a girls or a boys outfit from one of her patterns + that you have to "do" something with the fabric. My dress will include pink satin and pink stretch velveteen. To "do" something with the fabric, I have bought a silver oil paint stick. I can't wait to get started.

1 kommentar:

Bo med Lena sa...

Takk for hyggelig hilsen. Ønsker deg en fortsatt flott uke:)