DIY

onsdag 13. januar 2010

Prinsessebursdag for alle penga

Neste torsdag er det to småengler som blir fem år. De gleder seg stort. Dagene nå går med til å planlegge bursdagsfesten. Og i år blir det prinsessefest. I fjor hadde vi sirkusfest, med besøk av sirkushest som faktisk "tisset" inne - stor jubel fra alle i barnehagen. Men tilbake til årets bursdag. Den ene engelen skal ha prinsessekake som den over. Hun har kikket på mange bilder og bestemt hvilken hun liker best, selv om jeg sier at jeg tror jo ikke jeg klarer å lage akkurat lik.
De er jo veldig velsignet som er tvillinger, alltid har de bestevenninnen hjemme hos seg, men på slike bursdager kan det jo bli litt kjedelig å skulle dele med den andre, selv om de ikke vet noe annet enda. Når de blir eldre, må jeg kanskje ha to forskjellige fester. Men i år tenkte jeg at de kunne jo i hvertfall få ha hvert sitt invitasonskort, og det blir kort etter favorittprinsessa si. Arielle elsker jo selvfølgelig Ariel, så for henne var valget ganske naturlig.
Ellers har jeg funnet den perfekte siden for to små prinsesser: www.disney.go.com/princess
Den andre engelen min vil ha en slik kake, selv om hun er engelen min - nå gleder de seg stort og teller ned dagene - i dag er det 8 dager igjen. Og i går var jeg så heldig å finne prinsessekroner til 20 kroner, så nå skal alle jentene få kroner - som bordkort og jeg skal sy prinsessekapper til alle - vi gleder oss alle sammen:)

Ingen kommentarer: