DIY

lørdag 2. januar 2010

Godt nytt år og endelig litt julefred

Nå er det sannelig skjedd mye siden sist - jeg vant jo faktisk kalenderkonkurransen - en stor takk til alle som stemte - det har vært jul og nyttår.
Jeg ønsker alle lesere et FANTASTISK NYTTÅR OG STOR GLEDE I 2010.
Ellers har jeg hatt besøk i jula av småenglenes pappa - og det er jo sånn litt stress med ekser i hus, så jeg føler at nå idag kan julefreden senke seg over huset. Jeg tror ikke jeg vil rydde bort jula enda, selv om jeg gleder meg til varmere tider.
Skulle gjerne vist noen bilder av juletreet mitt - er godt fornøyd med det i år, men har så dårlig kamera for tiden. Juletreet er fylt med røde julekuler og hvit julepunt småenglene og jeg har laget.
Vi har kjevlet ut fimo-leire, trykt dem ut med pepperkakeformer, trykt stempel på dem og litt glitter - de ble veldig fine, må prøve å få tatt noen bilder.
Håper alle kan føle litt fred enda, slik som vi gjør i dag.

2 kommentarer:

HønePøne sa...

Gratulerer med seier i kalenderkonkuransen! :) Velfortjent!
Kan tenk meg at det var godt å få huset litt for seg selv igjen, ja ;)
Nyt freden og roen!
Klem, Madeleine

Heidi sa...

Kjekt med kommentar frå deg. Har vore innom bloggen din før, men lenge sidan no, masse fint du lagar, og spennande hus. Skal følge bedre med heretter. Ha ei fortsatt god helg!