DIY

fredag 29. januar 2010

Lykkelige weekend

I går og i dag har vi vært på tur med jobben vår til Rossfjord hotel i Lyngdal. Der har vi kost oss noe veldig. I går var vi i Sørlandsbadet - og det er jo ikke så ofte vi smabarnsforeldre kan være slike steder uten våre søte små, så vi nøt det til det fulle.
Ellers har min medarbeider fra Bolettes hus og jeg hatt det veldig morsomt sammen - vi har rett og slett gått litt i barndommen. Det var FRYKTELIG glatt utenfor hotellet - og da vi to og to andre skulle bevege oss fra hotellet til våre leiligheter, gikk vi to en annen vei. Så fort de andre ikke kunne se oss, løp vi over snøen og latet som den veien gikk mye fortere enn den andre. Vi lo veldig av oss selv.

Jeg vet ikke helt hva vi skal skylde på: all kloren i bassenget i går, lite søvn eller litt for mye sjokolade, men noe måtte det være for vi hadde en svært så edruelig aften - det var i hvertfall ikke noe sånt.
Arielle, min ene femåring, forklarte min mor i går hvorfor hun er så "nebbete" i barnehagen for tiden. Hun synes nemlig det er så kjedelig at hun og søsteren er full tid i barnehagen, mens (nesten) alle de andre har fri noen dager i løpet av uka. Derfor må hun bare være nebbete, som hun sa. Så da har jeg nå spurt sjefen om jeg kan ta noen feriedager noen fredager fremover. Synes jeg må ta henne på alvor. Skulle ønske jeg kunne jobbe litt mindre, men det har jeg ikke mulighet til, så da blir nok dette beste løsning. Ellers får vi da nye helga vår til det beste, slik at hun er klar igjen for barnehage mandag.

Bildene er fra Coastal Living.

5 kommentarer:

Heidi sa...

Mange inspirerande bilder du viser her. Høyrest som du har hatt det kjekt på hotell ;-). Bra når dei små kan komme med ei forklaring, då er det så mykje lettare å vite kva tiltak som skal settast inn. Håpar det ordnar seg med fridagar. God helg!

Bolettes hus sa...

Hei Tone!!! Tenkte jeg skulle skrive en melding til deg, men skriver det her, for dette kan alle lese! Du er fantastisk å jobbe sammen med! Storkoser meg sammen med deg!!!!! Har hatt et skikkelig morsomt døgn!!

STOR klem fra meg:-)

My home is my Castle sa...

Hvor er Bolettes hus hehe.. Nå ble jeg nysgjerrig ;)For er ikke du fra Søgne ???

Nydelige bilder du viser.. lekkert !!

Ha en fin helg :)
Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Huff.. Jeg mente ikke å være nysgjerrig... jeg lurte bare på om Bolettes hus var en interiørbutikk som jeg ikke hadde hørt om hehe ;)
Jeg tenke ikke på Bolette :))

God helg..
Klem,Kari

Sjova sa...

:-)Skjønne ungen!Ikkje berre me vaksne som blir lei det me driv med kvar dag!
Høyrast ut som ein god tur dykk har vore på- og må sei eg rett og slett forelska meg i det slitte kjøkenbordet! Kjøkeninnredninga au...

Framleis god veke til deg og dine:-)