DIY

søndag 17. januar 2010

Burdagsmodus

Til torsdag fyller jentene mine fem år og vi er alle tre i en veldig bursdagsmodus. Jentene tenker på bursdagsfestene og presangene, mor tenker på kaker, pynt, presanger og at alle gjestene skal trives.
Småenglene er selvfølgelig i verste prinsessealder - og må jo (dessverre) innrømme at det er Disney sine prinsesser som er aller best, i tillegg til Barbie og alle prinsessene på Barbiefilmene -
og jeg mener jo at jentene er såpass store at de selv må få være med å bestemme hvordan bursdagsfesten deres skal være. Og nå har de bestilt en barbiekake (prinsesse) og en slottskake. Mens jeg kanskje kunne drømt om et English tea party/ shabby chic selskap. Tenk så flotte kaker og invitasjoner jeg da kunne lagd - i stedet følger jo mor sine barns ønsker og det blir kommersielt til tusand, men jeg håper det blir bra det også.
Presanger har jeg også vært å kjøpt i dag - og nå må jeg få komme med en liten klagesang angående å være enslig forsørger - jeg hadde to timers barnevakt - og det er ikke lang tid til å finne de perfekte gavene, så jeg endte opp på ToysRUs - og kjøpte Barbie ting jeg vet de vil like, men da jeg gikk gravid med dem, tenkte jeg selvfølgelig at mine jenter skal bare ha søte, nusselig, fornuftige treleker - vel, der forsvant det prinsippet - de har ikke mange slike leker - men mange Barbie derimot - det har de. Skulle ønske det var noen som lignet mer på dem på det øverste bildet, men...
Så nå har jeg bestemt meg for at i vårt hus skal Barbie få bo i et Shabby Chic hus - og det skal jeg lage selv - så blir noe i tre igjen...
Ha en fin søndag

2 kommentarer:

bea-cici sa...

hei
kjøpte du bladet?
var det ikke inspirerende?
jeg elsket det. tørr ikke blad i det en gang til for det kommer til å ende opp med drastiske endringer i hjemme;)
ha en deilig søndag!
klem bea-cici

(eddas) sa...

Heisann....
så hyggelig at du vil være med på min give away.....koselig det...:)
Og så hyggelig at du fant meg gjennom Anette Willemine...jeg ble så glad fo den awarden..og hun er jo bare skjønn...hvis du ser på de siste innleggene mine om hverdagsliv vil du se en del av det jeg har som er gjenbruk...har en web shop og:)
Høres jo spennende ut med en butikk:)
Ja....det er ikke bare bare og være eneforsørgende..har vært i 13 år :)
ha en koselig kveld
klem klem