DIY

søndag 17. juli 2011

Hjemmelagd kjøkkenbord

 Møt mitt nye kjøkkenbord og stoler. Jeg har lagd dette helt selv - og ble så fornøyd med det... Stolene har jeg kjøpt på bruktbutikk og loppemarked og pimpet dem.
Vet du det beste med bordet? Det kostet meg ikke en krone - jeg har brukt materialer fra låven, toppen er pallebord og skruene hadde jeg fra tidligere prosjekter. Elsker denne brukte, gamle stilen. De nye bordene må bli "gamle" på en eller annen måte.
En av stolene er malt rosa og den andre har fått voksduktrekk - praktisk med barn og kjøkken... Bildene er tatt utenfor i hagen - kjøkkenet mitt ser ikke ut, har hatt vannlekkasje og holder på å rive opp gulvet, men når alt er ferdig, skal bordet inn på plass!!!
HAR DU LAGET NOE I DET SISTE?
Tone

2 kommentarer:

Annfrid sa...

Hei Tone
Jeg har sittet å rullet meg nedover på bloggen din + vært innom de andre bloggene dine. Du er virkelig en kreativ dame. Jeg liker veldig godt alt det fine du har sydd:-)

Legger meg til hos deg så kan jeg komme tilbake å kikke fler ganger.

Klem fra Annfrid

This and Dots sa...

Oi, så kult! Tusen takk for ideen! ;) Linda