DIY

søndag 25. oktober 2009

Travel helg

Denne helga har jeg hatt barnefri - det har jeg ca ei helg i måneden, så foruten å rydde småenglenes rom og henge opp hyller der - se forrige innlegg - så har jeg sydd kjoler - i hello Kitty-fleece og bukser - i chenille - til dem.
Fikk levert stoff fra http://www.fabric.com/ på døra i går, og da måtte jeg frem med symaskinen ei god venninne har lånt meg.

Tror dette kan bli modeller jeg kan ha på Småenglenes verksted, med noen små forskjeller... En produktiv og koselig helg. Det eneste var at jeg sydde nok litt for sent i går kveld. Det ene forstykket på den ene kjolen ble snudd, så da måtte jeg sprette opp alt i dag tidlig og snu det igjen... Nå er de begge ferdige.


3 kommentarer:

HønePøne sa...

Kan tenke meg at Hello Kitty faller i smak hos små frøkener :) Buksene såg virkelig gode ut. Lager du mønster selv, eller har du en bok å anbefale?
Jeg har kjøpt Meeedom- boka, og synes den er veldig grei.
fabric.com må jeg sjekke ut. takk for tipset!
madeleine

Josefine sa...

Hei..

Så fin klær du har laget...helt imponert! Så flink du er som syr klær...

Godt med en helg for seg selv en gang i blant, en trenger det også:)
Ha en fin ukestart i morgen, klem

Guttemamma sa...

Sier bare WOW og er kjempeimponert!!