DIY

tirsdag 19. april 2011

Påsken sålangt

Kan ikke få sagt nok hvor deilig det er med påskeferie - lange late dager, ungene leker i skogen bak låven og jeg hører bare latteren deres hele dagen lang. Hvitveisene er fremme - også de bak låven.
Hvitveis er en av mine favorittblomster - måtte alltid plukke dem til mormoren min da jeg var liten - og hun ble alltid så glad.
Vi bruker påsken til bare å slappe av, leke, lage ting - og lage neste ukes oppdrag til konkurransen. Denne uka sliter jeg med hva jeg skal lage, så det blir to prosjekter, så får jeg se hvilken jeg liker best.
Småenglene maler blomsterpotter og egg - veldig gøy, men lettere med tusj enn med malekost. Den ene malte blomster hele veien rundt og den andre - hun som har begynt med sort.. maler slott. Det ble veldig.... unikt.
Håper dere koser dere i påsken, dere også.
Klemmer, Tone

Ingen kommentarer: