DIY

lørdag 2. april 2011

Helgeplaner

Denne helga skal det ryddes - bare så du vet det, altså. De som kjenner meg, vet at jeg er et rotete menneske -men det SKAL snu . Jeg skal blir ryddig - så ryddig at det ikke gjør noe om folk kommer på overraskelsesbesøk. Men nå er det ikke sånn, og i morgen får jeg gjester, så i dag skal det ryddes og vaskes...
Elgen Helge, mønster funnet her
Jeg må også på Stoff og stil en tur for å kjøpe noe stoff... dere vil få se hva til om et par uker...
Så da må jeg jo også få sydd litt med det stoffet denne helga, og her må jeg virkelig prøve meg frem, lage mitt eget mønster, så det blir spennende.
Kjempesøt kjole, mønster er her
Og så har jeg begynt å male bordplata på stuebordet - det er et sånn typisk 50-talls bord - og plata på toppen har begynt å skalle av, så nå males den hvit. Er usikker på om bena også skal bli hvite, så i første omgang maler jeg bare toppen.
Superkult hode - hvordan du lager det -her
Håper dere har likt de tingene jeg har funnet frem til - elsker slike gratis mønster og tutorials...

Happy weekend, Tone

1 kommentar:

Berre Kristin sa...

Godt å høyra at det er fleire som får litt ryddepanikk når det uventa ringjer på dørklokka.. Har prøvd oss på prosjekt "ta-ting-etter-kvart" me òg, men funkar foreløpig berre periodevis.. ;)