DIY

onsdag 28. oktober 2009

På jakt etter kurver

Jeg er på jakt etter noen fine kurver, både til småenglenes rom og til stua. På småenglenes rom vil jeg ha noen litt store kurver under sengene deres - inspirert av en blogger, muligens hvitstil.com. Synes disse husene var spesielt søte, og de vil jeg jo kunne lage, kanskje også en ide til Smpenglenes verksted - utsalget mitt.
Jeg vil gjerne ha rosa kurver hos jentene fordi jeg malte kassene rosa - så blir rommet litt mer helhetlig.




En ting vet jeg, og det er at jeg er en veldig rotete person, og dette stresser meg litt. Jeg vet også at jeg ikke bare kan skru på en knapp og så er jeg plutselig alltid ryddig. Så nå har jeg prøvd å komme på noen ideer til systemer som kan fungere for meg.


jeg tror at det å ha noen fine kurver, kanskje som disse fiskekurvene fra en pilfletter i Danmark, kan være en ide - ei kurv til hvert sted - ei til alt som skal opp, ei til kjøkkenting og ei til badet? Det er i hvert fall et forsøk verd.

Nå må jeg bare finne noen fine kurver jeg synes passer i stua og i størrelse. fant mye inspirasjon i disse bildene, og håper at andre også kan like disse. Ha en fin kveld videre.

3 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Hei!
Mange fine kurver! Jeg er også glad i ha ting sortert, men ikke alltid like lett å få med resten av familien.
Så utrolig herlige de Hello Kitty kjolene var! Så flink du er!
Ha en deilig dag!
Klem fra Anette Willemine

Gro sa...

Hei på deg! Nei, jeg selger ikke trekasser... Jeg har ikke butikk, skjønner du, men vurderer å lage meg en liten bloggshop... Ha en fin dag, da - klem fra Gro!

HønePøne sa...

Kjekt med kurver, kasser og bokser til å sortere leker, ting og tang i.
Du har jammen funnet mye fint :)
God helg!