DIY

lørdag 10. oktober 2009

Barneromsinspirasjon

Alle disse bildene er hentet fra Country Living til inspirasjon for barnerom. Jeg holder på med småenglenes rom, har flyttet opp alle lekene - se tidligere blogger, og har kjøpt kasser til å henge på veggen som hyller. Jeg var inne på www.hvitstil.com og ble virkelig inspirert av hennes barnerom til jenta si - noe så nydelig.
Så da gikk jeg videre inn på Country Living for å hente litt mer inspirasjon - begynner jo virkelig å lære at det er detaljene som teller. Det er mange farger her jeg selv kanskje ikke ville valgt, men synes rommene er deilige likevel.


Nå skal jeg få detaljene til å fungere på småenglenes rom. Har malt kassene i en lys rosa farge - på sidene skal jeg dekorere kassene med sommerfugler og roser tenkte jeg. Det ser ut som om det bør være noen strøk på kassene, så de får komme etterhvert.

Jeg har laget bokhylle til dem - se tidligere blogg, for dette stedet kunne egentlig ikke brukes til annet enn oppbevaring siden det er rett bak døra. Men jeg ønsker meg likevel ei tallerkenhylle til hver av småenglene - det kan være bokhylla som kan henge rett over sengene deres og inneholde de bøkene de leser for tiden.



Ellers må jeg si at jeg er veldig stolt av mine små i dag. De blir 5 år i januar og i dag leste de sine første ord.




Ingen kommentarer: