DIY

lørdag 17. oktober 2009

Ms Messy

Det er bare opplest og vedtatt, jeg er forferdelig rotete. Og i dag føler jeg at jeg har kjempet mot rotet hele dagen. JEG ER SÅÅÅ LEI. Jeg skjønner ikke at jeg ikke klarer å holde det mer ryddig. så denne lørdagen har gått med til å prøve å lage et system - enda på tankeplan - som gjør at dette huset ikke blir så forferdelig rotete.
Nå er heldigvis ikke dette soverommet i mitt hus, men det føles som det er like ille hos meg. Mest av alt skulle jeg ønske jeg fikk en vaskefe på besøk, men siden det er lite sansynlig, så får jeg prøve å se om systemene mine kan fungere. Jeg kan i hvertfall ikke ha det slik lenger - jeg blir jo helt utslitt av mitt eget rot!!! Men nå har jeg ikke tid til å irritere meg over meg selv mer... nå må jeg rydde. Ha en fortreffelig lørdag.

1 kommentar:

Jill sa...

Jeg rydder ganske mye, hele tiden faktisk.
Rydder og rydder sokker, aviser, brødsmuler, lekebiler, posxten, sko, sko, sko, tomme konvolutter som en gang var posten, klær alle steder, sokker på avveie, sko, sa jeg sko?, Reklame, koppper og gladd lekebiler, fargestifter, skittentøy, sko....
Blir helt matt av å tenke på det...
Dersom alle hadde tatt sin del hadde livet mitt vært lettere!
Puhhhhhh....godt å få blåst det ut!
Håper du kom i land med ryddingen!
Fotsatt god søndag!