DIY

fredag 12. august 2011

Prosjekt skoleklær del 4 - skjørtet

Nå er skjørtet ferdig, og jeg har dessverre ingen bilder av skjørtet på jenta, men det kommer når også t-shirten er ferdig - noe den må bli i dag eller i morgen tidlig, sånn at jeg har tid til å kjøpe eller lage noe nytt hvis de ikke liker det. Er veldig fornøyd med skjørtet. Prinsesses respons da hun fikk det på seg: "Æ tror æ kommer te å bruge dette masse". Så hun var i alle fall fornøyd. Jeg foret det med ett tynnere stoff - i grønt, samme grønnfarge vil være i t-shirten.

Jeg har også laget to tunika og en mammelukk til meg selv.

Her er ryggen på den svarte tunikaen - eller er det riktigere å si den sorte??? Deilig med noen fler klær til meg selv. Vel, nå er det syhelg på gang - og så skal jeg ha søndagsskolen på søndag - og må planlegge det... busy, busy, busy...



Ingen kommentarer: