DIY

lørdag 6. august 2011

Prosjekt skoleklær del 3 - stoff

To dager igjen før jobben kaller - som jeg skulle ønske jeg var en hjemmemamma. Men jobben min er egentlig ganske interessant, så jeg kan absolutt ikke klage - men jeg kan drømme litt, ikke sant?
Stoffene over er til Prinsessas t-shirt og skjørt. Overrasket over fargevalget hennes, favorittfargen er lyseblå. Litt spennende prosjekt dette, ser jo at jeg ikke alltid kjøper klær som er deres smak.
Stoffene over er de Engel valgte til sin kjole - jeg synes de er .... ikke så fine... veldig sterke farger. Så jeg kjøpte et stoff til å lage skjørt, det matcher det mørkeste jerseystoffet - sånn i tilfelle hun ikke blir fornøy selv...

Dette er stoffet til favorittkjolen min fra Chasing Fireflies.

Ser ut som det kan ta litt tid før au pairen min kommer likevel - noen papirer som må godkjennes av ambasaden og noe sånt. Gleder meg skikkelig til hun kommer, men nå har jeg litt mer tid til å rydde og pynte rommet hennes. I dag skinner sola - etter MYE regn i går, så tror kanskje ikke jeg kommer i gang med klærne til jentene i dag. *Ha ei fin helg.

Ingen kommentarer: