DIY

fredag 22. april 2011

Langfredag og resirkuler og gjenvinn en gammel stige

I dag er det Langfredag, påsken betyr mye for meg og min tro, Langfredag og påskemorgen er jo tidenes viktigste begivenhet. Det som er så sterkt for meg hvert år, er ikke de fysiske lidelsene Jesus gikk i gjennom, men det at Han, på korset bar alle mine synder og sykdommer på seg, og derfor måtte Gud forlate Ham - for en følelse det må ha vært for Ham. Og hvor takknemlig jeg er for at Han gjorde det.
Ok, ferdig med påskebudskapet. Jeg har laget ei urtehylle av en gammel stige, skjeer og gafler som kroker og hermetikkbokser til å ha plantene i. Den ble veldig fin på låveveggen, og skapte litt kos inne bakgården min.





Likte du det?
Visit thecsiproject.com
God påske til deg, Tone

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fin, blogg, liker spesielt godt markering av langfredag. Stigen var en vedig god ide : )

nic sa...

amen! while the physical torment was horrific, it's the separation from the Father and all of His wrath and our sin poured out on Jesus that seems impossible to bear. oh, what a Savior!!

ps love the forks! such a neat idea.