DIY

tirsdag 5. april 2011

DIY - Stumtjener

Dette er min selvlagde stumtjener - for øyeblikket tjener den som oppheng for alle utkledningsklærne til småenglene. Den er lagd av et tre og betong. Ganske enkelt.
Jeg hadde kjøpt litt lite betong, derfor valgte jeg å ha stumtjeneren min i ei firkanta kurv, da den ikke faller så lett. Ellers hadde jeg egentlig tenkt at den skulle ut av den beholderen jeg brukte, slik at vi kunne se mer av betongen. Men funker bra slik også, for nå er kurva bra til småting.
Stikk treet nedi, jeg gjorde dette med en gang.
Surr håndkler eller liknende rundt, slik at treet står stødt mens det tørker.
Klart!
Eventuelt dekorer med kosedyr...
Nå kan du også lage stumtjener.
Tone

3 kommentarer:

Anette - Opalveien - sa...

Stilig :-)

Anonym sa...

Hvor mye betong har du brukt her? Sånn at jeg å slipper gå på den feilen.. Selvom det ble stilig i kurv også da!

Bless by Tone sa...

jeg brukte en liten pose fra panduro - vet ikke hvor mye det er.