DIY

fredag 15. april 2011

Helgeplaner og TGIE

 wow -oppdaget akkurat at jeg ikke har postet siden mandag - må visst ha vært en travel uke, men nå, nå er det påske og takk og lov for det. Det blir sannelig deilig med ti dager fri.
 I dag har jeg vært ute i hagen og lett etter vårtegn, jeg fant noen. For noen år siden hadde jeg en leilighet i Førde, og hun som hadde bodd der før meg, hadde bare plantet gule vårblomster. Her er de (takk og lov) færreste gule - masse blått og lilla - det kan jeg like.
 Jeg har lyst til å bruke ferien min på flere ting, jeg har tre prosjekter på gang som jeg gjerne vil bli ferdige med. Jeg vil også SLAPPE AV. Og besøke venner og familie.
 Jeg trenger vel også å bruke noen timer i hagen for å gjøre den klar for sommeren og nye blomster. Det er skikkelig kosearbeid.
 Ikke mange gule blomster.
 Og sevlfølgelig vokser ugresset fortere enn blomstene...
Sew Mama Sew har flere poster hvor de viser hvordan man lager e-mønster - det har jeg tenkt til å lese nøye. 
Ikke minst bør jeg vel tenke litt gjennomhvorfor vi i det hele tatt feirer påske.

Fin påske til deg, Tone

Ingen kommentarer: