DIY

lørdag 8. januar 2011

Plan 2011



~ January 2011 ~
Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat






1

2

3

4

5

6

7

8
ta oppvasken__________
ta bilder
handle
9
ta oppvasken __________
kjøkkenet
10
ta oppvasken
lese spes.ped
vaske badet
11
ta oppvasken
klippe prosjekter
tørke støv
12
ta oppvasken
bloggen og epla
rydde i stua
13
ta oppvasken
sy
vaske gulvene
14
ta oppvasken
kjøkkenet
lage ukesmeny og handleliste
15
ta oppvasken
ta bilder
handle
16
ta oppvasken
kjøkkenet
17
ta oppvasken
lese spes.ped
vaske badet
18
ta oppvasken
klippe prosjekter
tørke støv
19
ta oppvasken
bloggen og epla
rydde i stua
20
ta oppvasken
sy
vaske gulvene
21
ta oppvasken
kjøkkenet
lage ukesmeny og handleliste
22
ta oppvasken
ta bilder
handle
23
ta oppvasken
kjøkkenet
24
ta oppvasken
lese spes.ped
vaske badet
25
ta oppvasken
klippe prosjekter
tørke støv
26
ta oppvasken
bloggen og epla
rydde i stua
27
ta oppvasken
sy
vaske gulvene
28
ta oppvasken
kjøkkenet
lage ukesmeny og handleliste
29
ta oppvasken
ta bilder
handle
30
ta oppvasken
kjøkkenet
31
ta oppvasken
lese spes.ped
vaske badet
Notes: premie for alle dagene: ny kjøkkenvask
premie for alle dagene -inntil fem: et interiørblad eller bok


Dette er planen min for dette året. Punkt nummer 1 hver måned er en ny vane jeg skal jobbe inn - det tar jo 21 dager å lage en vane, så dette året satser jeg på 12 nye vaner - og et ryddig, rent og organisert hjem. Som dere ser, ligger det premier og venter hver måned. Jeg har hatt vannlekkasje på kjøkkenet, og må derfor gjøre om litt, så hvis jeg klarer oppvasken hver dag, får jeg lov til å kjøpe meg en keramikkvask - så dette må jeg klare...
(får ikke til å vise hele kalendersiden)

This is how I'm going to plan my year in 2011 - I know you don't understand what's inside the dates, but the first point is do the dishes - one new habit every month for 12 months - since it takes 21 days to form a new habit. Second point is things like study, redo my kitchen, blog, sew, take pictures for blog and epla (etsy). The third point is what I'm going to clean in the house that day. And at the end of my month there is a prize waiting - one big one if I make ALL days and a smaller one if I miss up to five. If I miss more than that - no prize.

WISH ME LUCK!

Have a good one, Tone 

1 kommentar:

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Dette var en god ide!
Jeg elsker å planlegge alt mulig, men dessverre er jeg veldig dårlig til å gjennomføre ting;)
Det jeg HAR fått til, er å skrive middagsliste for 6 uker, den følger jobbeturnusen min. Dermed er det lettere å handle, og det er lettere å lage sunn middag:)
Ønsker deg lykke til!
Hilsen Ellen:)