DIY

torsdag 6. januar 2011

I have a dream...

Eller egentlig maaaange drømmer - la oss kalle alle disse nyttårsdrømmer - ikke nyttårsforsetter.
Her er noen av dem, rekkefølgen er vilkårlig:

Or many dreams... - and here they follow, in no particular order:
at penger vokser på trær... eller at jeg blir så økonimisk fri at jeg kan spare litt penger
that money will grow on trees... or at least have enough money to be able to save some

å bli en mer tålmodig mor, at jentene mine tenker tilbake på en barndom med en rolig mor, som hadde tid til dem.
 to become a more patient mom - that my girls will think back to a childhood where their mother was calm and always had time for them.

et rent, ryddig og organisert hus
 a clean, tidy and organized house

at jeg får være plenty kreativ, laget masse gøy, prøvd mange nye teknikker
 that I get to be creative, make a lot of fun things, try some new technics

at butikken min virkelig vil ta av

that my business will do well

at jeg vil ta av meg noen flere kilo....
 that I will loose some more weight.




at jeg vil gjøre det bra i denne konkurransen

that I will do well in So you think you're Crafty.

Mange ønsker - plan følger
Many wishes, dreams, a plan will follow.


Tone

Ingen kommentarer: