DIY

lørdag 18. februar 2012

Endelig helg

In the mood for spring... via pinterest, via etsy, treasure again
Denne helga vet jeg ikke om jeg føler så veldig endelig helg - jeg er så altfor god på å utsette ting, så denne helga har jeg overnattingsgjest til jentene, besøk av ei venninne- veldig koselig og besøk av min fetter med kone og barn - også veldig koselig. I tillegg skal jeg ha søndagsskolen, skrive årsrapport til søndagsskolen, skrive oppgave til universitetet, ferdig mandag kveld 23.55 og rette ei bunke med prøver som må være ferdige mandag ettermiddag. Phu
can you tell I'm planning my kitchen? via pinterest, via Made in Heaven
Så for å komme i gang med alt dette - så tror jeg jeg stikker i lekeland med de tre jentene, og rett og slett kjøper meg noen timer fri, tudelu
cute - via pinterest

I want these in my new kitchen.... via pinterest
God helg, hva slags planer har du?

Ingen kommentarer: