DIY

lørdag 16. juli 2011

Pinnebord og pinnekrakk

 Jeg har vært med - dessverre må jeg si har vært - for jeg gikk ikke videre til finalen... i en konkurranse - forrige uke skulle vi lage noe med naturen som ett av produktene vi brukte. Jeg lagde da dette bordet og denne krakken - samtidig fikk jeg ryddet opp på fjellet bak huset. Jeg sagde småtrær i like lange stykker og knyttet dem hardt sammen - de er litt riggalause, mulig det hadde hjulpet med litt lim i tillegg.
 Jeg brukte et zinkfat som bordplate og tovet ei pute til krakken.
Så selv om det ikke brakte meg til finalen, tar det seg godt ut i hagen min.
Fin søndag, Tone

4 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

DIGGER!
Utrolig flink og kreativ er du!!! Jeg har måpt meg nedover bloggen din... ett ord: IMPONERT!!!
Klem Lise

KROnPRINSESSENE sa...

Så stilig!
Fant deg nå gjennom NIB...
Skal si du er kreativ og flink til å sy osv.
Legger meg til som følger.
Klem May Helen

Hasigamas mamma sa...

Bare hyggelig! Og du fortjente det :)
Klem
Lise

KROnPRINSESSENE sa...

Titter innom igjen for å si tusen takk for link på den andre bloggen din :)
Kjekt du likte bordet...
La meg til som følger på den andre bloggen også, så nå skal jeg ikke går glipp av gode ideer ;)
Klem May Helen