DIY

fredag 11. mars 2011

EN ting jeg VIL gjøre denne helga

Jeg fikk en telefon for litt over en time siden at jeg får visst besøk i helga, så helgeplanene vi hadde må legges itt på is. Vi hadde ikke de store planene, så akkurat det er ikke så farlig.

Denne helga bør jeg jobbe med neste prosjekt til SYTYC - gleder meg til å jobbe med det. 

Jeg har også tenkt å lage mønster på ekornet jeg lagde til stumtjeneren - og legge det ut her.

Jeg må vaske litt klær.

mmmm, men det jeg VIL gjøre - sånn bare for meg... jeg vil ta en tur på bruktbutikken i morgen, det er det jeg vil.

Ellers har jeg mottatt en award - det satte jeg utrolig pris på - særlig på begrunnelsen ti henne jeg fikk den av, søte Merete

Nå må jeg gi den videre til en av de "små" blogger - de som ikke bruker følge-systemet, eller de som har under hundre følgere.
Jeg vil gi min videre til disse bloggene:


Bildene er fra Google - vintage kitchen, jeg holder på å pusse opp kjøkkenet.

Kanskje det viktigste jeg vil gjøre i helga er å be for menneskene i Japan, og alle de som er berørt av jordskjelvet og tsunamien. Svigerinna mi er fra Japan, heldigvis er alle hennes i sikkerhet. Jeg var med 11. september 2001 i NY og jeg kjenner følelsen av avmakt og sorg denne helga - følelsen av panikk, rådvillhet og tomhet. Skulle ønske jeg kunne sette meg på flyet til Japan for å hjelpe det beste jeg kunne.
 
Ha en fortreffelig helg, Tone




1 kommentar:

Teri sa...

Thanks for my award Tone. What is it for? And how do I pass it along?? :) I've been a little absent from the blog world these days, hoping to be back again soon! Let me know! :)