DIY

fredag 25. februar 2011

EN ting jeg VIL gjøre denne helga

Det er endelig fredag, har i grunnen vært klar for fredag i noen dager allerede. Jentene har vært på svømmetrening og nå sover de. Jeg sitter med laptopen og leter etter inspirasjon hos andre bloggere. Leser litt her, og litt der.

Denne helga må jeg få ryddet huset mitt. Det er litt mye rotete. Jeg har spurt min snille mor om hun kan ha småenglene noen timer i morgen, så kan jeg få gjort litt hjemme. Jeg må også få sydd litt, det er flere som venter på ting jeg skal ha ferdig for dem. FLAUT! Ellers må jeg også lese litt opplæringslov - gikk tidlig fra jobb i dag, så det må jeg få tatt igjen.

Men, jeg har lyst til å gjøre noe som bare er for MEG, nyte helga, se frem til to hele dager uten alt for mye faste planer, ta det litt som det kommer. Vite søndag kveld at vi har kost oss, vært sammen som familie, og jeg har fått gjort noe for huset, noe for jobb, noe for jentene, og noe bare for meg. Jeg tror jeg vil....



designe en noe til once upon a thread utfordringen - kjempegøy, dette er noe jeg liker og som jeg har kjempelyst til å gjøre, jeg har noen ideer allerede... prinsessen på erten, sier ikke mer.

Bildene er fra sykroken min, som også trenger litt rydding og en pute som ble laget som bursdagspersang til ei av venninnene til småenglene.

Ha ei fin helg, og gjør noe bare for deg!

1 kommentar:

Anonym sa...

For ei fantastisk morsom og fin pute. Tenker hun som fikk den ble kjempe glad :)
Ha en finfin søndag videre!