DIY

tirsdag 9. mars 2010

En usedvanlig kreativ periode...


Vet fortsatt ikke hva og hvor jeg skal med bloggen min, men her er noen bilder av det jeg har laget de siste dagene. Bildet over er dekor på en tunika jeg har laget til meg selv.

Den er i grå velur, med hjerte på brystet og armen, i tillegg har jeg sydd et hjertet med sikk sakk på den andre armen. Jeg trives kjempegodt i den. Jeg har også solgt en slik og har bestilling på en til.

Dette skiltet fikk jeg i gave for kjolen det er bilde av under. Kjolen var til ei jente i barnehagen til småenglene.


Jeg er veldig glad for at Stoff og stil har åpnet i nærheten. Kjolen var bestilt i støvet rosa og jeg fant da stoffet etter mye leting på nettet hos Stoff og stil - det er veldig smalstripet fløyel.
Småenglene var i bursdag hos ei i barnehagen for en stund siden, da laget jeg denne i bursdagsgave - jenta ble 6, så hun er høyere enn modellen.
Ellers har jeg også sydd gardiner til småenglene. Fant et nydelig stoff, igjen på Stoff og stil - i rosa jackard (staving???) - men siden de er fem år og i verste prinsesse alder, kjøpte jeg to slike remser med ballerinafe - de er sydd på med store sting, så kan de fjernes når småenglene blir større.

Jeg er godt fornøyd med alt jeg har fått gjort i det siste. Har også klipt opp stoff til ti nye kjoler, så de ligger klar og venter på å bli sydd. Klipping er noe av det kjedeligste, synes jeg.
Tar også i mot bestillinger på både til voksne og barn.
Ha en flottings dag.

1 kommentar:

På landet sa...

Hei, så koselig blogg du har,den grå tunikan så kjempe deilig ut.

God helg & god påske.