DIY

onsdag 17. mars 2010

Bedroom ideas for girls


Being a mother of two five-year olds, I am always on the lookout for great ideas for their room. I found this site: kidsthemebedrooms.com Here the ideas are categorize. My girls especially liked the Ballerina theme and the princess theme.

Som mor til to femåring, leter jeg alltid etter ideer til rommet deres. I letingen, kom jeg over denne siden: kidsthemebedrooms.com Her er ideene kategorisert etter tema. Mine jenter likte spesielt godt ballerina og prinsessetemaene.
I think some of these ideas are easy to copy and some of them are just way over the top.

Noen av disse ideene er lette å kopiere og noen av dem er rett og slett ganske ville.


This chest is very cute.

Denne boksen er kjempesøt.

This is a knob for drawers, I like these.

Dette er knotter, jeg liker dem.




I will not go to these extremes, but I did get some ideas for what I can do with their room.

Jeg vil ikke være så ekstrem som mange av disse tingene, men jeg fikk noen gode ideer her.

Ingen kommentarer: