DIY

søndag 15. november 2009

Noen nye ting i stua og til juemarkedet

Nå er 19 hjerter klare til julemarkedet - de er i forskjellige størrelser og stoffer og er alle håndbroderte.
Har lett etter slike vinger - fant noen på den lokale interiørbutikken - til over firehundre, derfor ble jeg ekstr fornøyd på Pandurobutikken i går, da jeg fant dem til 86 og 109 kr - måtte ha tre stykker, jeg.

To nye lykter jeg har fått meg fra Gaver og interiør i Søgne - hadde bare røde lys i går da jeg skulle ta dem i bruk, så i går var det litt førjulsstemning hos oss.









To av hjertene.
Kjøpte også glere julestoffer i går til Tildaenglenes kjoler og til noen flere hjerter - siden det liksom skal være et julemarked, så synes jeg det må litt rødt inn. Det rutete stoffet skal også bli til en liten jentekjole.


Må si jeg er godt fornøyd med helgas innkjøp og gjøremål. Nå må jeg ut å sy litt mer - to kjoler og fire bamser skal sys i kveld.

2 kommentarer:

Christine C sa...

Så produktiv du har vært, og så lekre hjertene ble med broderte ord på...du må ha lykke til med videre sying :)

Sjova sa...

Wow, så flink du er. Skjønne hjarte! Slikt eg berre kan drøyme om å få somla meg til...Og mange fine ting du har fått deg. Gledar meg til jol! God veke:-)