DIY

torsdag 19. november 2009

Adventskalendertips

I år tenkte jeg at Småenglene skal få seg en pakkekalender hver. Jeg har tenkt å sy en veldig stor Tilda-engel til dem hver og la denne holde pakkene mellom hendene.

Men en slik kalender blir jo veldig fort dyr, derfor fikk jeg et veldig godt tips fra Kari i Bollettes hus - hun har nemlig kjøpt en hello Kitty pakke til sin datter - og skal gi en og en av dem frem mot jul.
Den ene småengelen min har nå falt så veeeldig for ei Barbie-eske med hund og valper i - derfor skal jeg gjøre som Bolettemammaen - jeg kjøper denne eska og deler den opp, så frem mot jul får hun en og en ting fra eska - noen dager må jeg finne på andre ting. I helgene tenkte jeg å legge oppi noe vi kan gjøre sammen.
bildet over er fra bloggen: Mine kreative krumspring

-

1 kommentar:

Anette Willemine sa...

Så mange flotte idéer! Og så nydelige de hjertene var!
Ha en deilig ettermiddag!
Klem fra Anette Willemine