DIY

lørdag 4. februar 2012

Herlige helg

Jeg har en blogg jeg bare MÅ lese hver fredag - og det er Shannon's Luv in the Mommyhood og hennes Weekend Wishes. Hun skriver så koselig i disse innleggene og har så mange fine bilder - jeg har lenge gått rundt med et ønske om å kopiere henne gjøre noe lignende.
Restoration hardware via Pinterest - I'm redoing my kitchen - very slowly, looking for inspiration

Vi pleier å ha gankse rolige helger - lange morgener, hvor mor godt kan bruke litt tid foran pcen. Så her er min første Herlige Helge-post - hvor jeg tar en recap over uka, ser litt fremover og viser ukas Pinterest-favoritter. Noen andre enn meg som bruker for mye tid på Pinterest?
I love this dress - via Pinterest - www.calypsostbarth.com

Dette har vært litt av ei uke... har fått ny, nydelig kollega, hun er vikar for ei også veldig nydelig dame. Så mye av arbeidet hennes faller også litt over på meg mens hun blir lært opp.

Ellers opplevde skolen 2 dødsfall denne uka, en pensjonert lærer, og en elev som kjørte seg i hjel. Det er ganske tøft når sånt skjer, og mange opplever tøffe dager.
My daughter's favorite - via Pinterest via Burdastyle

Ord blir liksom litt fattige når slikt skjer.
I love, love, love - have to have this in my house... via Pinterest via www.apartmenttherapy.com

For å snakke om noe hyggeligere, så mistet den ene småengelen ei fortann denne uka, når man er tvilling og søstera di har mistet 6 tenner og du selv bare har mistet tre, ja da er hver eneste tann en fest!
snart Valentine - jeg leter etter nspirasjon - via Pinterest

Nå er helga snart halvveis ferdig, og jeg har ikke gjørt så mye av det jeg planla, men i dag har vi vært en lang tur på ski sammen med noen venner - deilig, selv om Ariana ikke helt var med på notene og litt mellomfornøyd. Så nå skal det koses og slappes av. Jeg skal begynne på Valentine-kjolene til småenglene - vi gjør ikke så mye til valentine, er liksom en amerikansk dag, men så er jo jentene mine halvt amerikanske, så noe kan vi jo gjøre :) Har også lyst til å få gjort noe på kjøkkener - MÅ bli ferdig snart. Og i morgen tidlig skal jeg undervise søndagsskolen - om at Bibelen er livets brød.

Nå koser vi oss inne - og elsker utsikten ut vinduet der STORE snefille daler ned. Det er så fredfylt. Ha ei fin helg videre.

What have you planned? And how has your week been?

Ingen kommentarer: