DIY

torsdag 16. februar 2012

Buksedress

Still having some issues with my memory card and computer, this is therefor taken with my phone
Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å lage noen klær for jentene nå som de begynner å bli litt eldre - og dette er et forsøk på det.

Jeg har sydd ett ord på høyre lomme - GLEDE, jeg prøver å inkludere ett positivt ord på hvert plagg - det er liksommin underskrift på plagget. Og denne gangen følte jeg for glede!

Jeg har valgt stoffer som ikke er for mønstrete - synes fort småmønstrete kan bli litt småpikeaktig, slank modell og uten strikk nederst. Jenta var i hvertfall storfornøyd!
Jeg har ett opplegg for hvordan du kan lage denne - hvis, når jeg får orden på minnekortet mitt.

Til i morgen - endelig helg, ha det flottings!

1 kommentar:

Vigdis sa...

Så fin! Perfekt til småjenter :)