DIY

torsdag 12. januar 2012

Cowgirl bursdag coming up

Småenglene - ikke så små lenger - blir 7 år neste ukeog da skal vi har cowgirl bursdag med hest, gullgraving, lassokasting, linedansing, hamburgere, hestekake og hele pakka.

Her er nesten hele invitasjonen - har tatt bort adresse og sånt.
Den var enkel å lage, da jeg fant ut hvordan jeg skule gjøre det... jeg kopierte en blank plakat - kun med WANTED og REWARD på, la den inn i et tegneprogram, la på bildet og lagret dette som en jpeg fil - deretter lastet jeg det opp i picnik.com og fant en font jeg likte og skrev resten av teksten - easy peasy.

Vi gleder oss veldig og er godt fornøyd med invitasjonene. Slevfølgelig... skal jeg til Stavanger på studier neste uke, så nesten alt må være ferdig før mandag, men det skal jeg vel rekke, håper jeg....

Ingen kommentarer: