DIY

mandag 26. desember 2011

En liten julehilsen

Nå har vel alle mine venner sett julekortet, så nå kan jeg vise det til dere... GOD JUL fortsatt til alle mine lesere - du betyr en forskjell for meg, enten du er her for første gang eller stadig kommer innom. Tusen takk til alle dere som besøker meg. Vi nyter tid sammen med familien - det blir ikke så mye tid til kreative krumspring disse dager. Min bror med barn og kone er på besøk - og jentene mine MÅ leke med sin kusine HVER dag, helst hele dagen. Og jeg synes det er så viktig at de skaper gode forhold til hverandre, det er noe spesielt med familie...
 
Min 11-årige nabo kom med denne tegningen til meg en tid tilbake og lurte på om jeg kunne sy den - og det kunne jeg jo, jeg hadde litt problemer med designet til en 11-årings kropp - det er liksom ikke så mye som kan holde oppe kjolen, i tillegg til at det er minimalt med midje, men jeg spurte henne om hun kunne ha stropper - så da ble jo det problemet løst - og jenta sjølv ble kjempefornøyd!
Håper dere har en fin julefeiring videre!

2 kommentarer:

Beate sa...

Så fine jenter du har!!

Og så stas det må være å få kjolen en har tegna da! :)

Ann-Kristin sa...

Åj! Eg skulle ønske eg hadde ein så snill nabo som kunne sy!! Knallfin!