DIY

mandag 17. januar 2011

Bursdag, vannlekasje og litt attåt

 Lagd noen ting, som nå er lagt ut på Epla. Det går nå mest i jenteklær enda, men håper snart det både kommer gutteklær og dameklær.
 I dag har jeg fått en ekstra dag hjemme, jeg ble ringt etter fra barnehagen, den ene småengelen hadde kastet opp der. Det virker som hun allerede er over det, heldigvis, hun pleier som regel å ikke være syk så lenge når det er noe sånt, puh!!! Men kommunelegen her har sagt at alle som kaster opp må være hjemme i 48 timer etter siste gang man kaster opp, så da blir det enda flere dager hjemme.



 Det gjør for så vidt ikke så mye det, har jo litt å gjøre i huset og med Småenglenes verksted. Det er også 6-årsdag til helga - vi skal ha bakvendtland bursdag på lørdag med alle jentene i barnehagen + noen til. Det gleder vi oss til. Si ha det når de kommer, hallo når de går, spise under bordet, begynne med kake osv - skal poste noen bilder etter lørdag.
 Så er det familiebursdag på søndag. Jeg hadde en diger vannlekkasje på kjøkkenet i jula og har derfor ikke noe golv, eller noe er det jo, men jeg har dradd opp 6 lag med golv før jeg kom til det gamle furugolvet - alt dette for å si at familiebursdagen skal være hos mine foreldre.

2 kommentarer:

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Så fine klær! Synd med vannlekkasjen, men da blir det vel et fint gulv til slutt!
Her i huset skal vi feire bursdag til min datter som blir 14 år denne måneden:)

Lykke til med gulv og bursdag!
Hilsen Ellen:)

Anne Britt sa...

Så nydelige kjoler. Tenk å ha jenter å pynte i de :) Må følge med å se om det dukker opp noe gutteklær :) Kjempemye flott du lager :)

Hilsen Anne Britt