DIY

torsdag 3. desember 2009

Julemarked 2009

Da var årets julemarked gått av stabelen - og jeg var der med mange av tingene jeg har tenkt å selge på Småenglenes verksted. Det var et veldig fint marked. Disse bildene er fra min stand. Jeg solgte tre ganger så mye som i fjor - det må jeg jo være fornøyd med.


Pepperkakemann med pepperkakeoppskrift på magen.



Julekalender eller julekortholder. I år er dette julekalenderen til småenglene.



Solgte noen kjoler og fikk bestillinger på fler :)



Litt dårlig med lys, men hadde broderte og bildehjerter.


Prinsessa-skiltene ble utsolgt.
Og er det noen som har lyst å bestille noe av dette, så legg igjen en kommentar, da ordner vi det.
Regner med at jeg klarer å åpne Småenglenes verksted en dag siste helga før jul. Grugleder meg :)

4 kommentarer:

Christine C sa...

Gratulerer med godt salg - det må være gøy å se at det man har laget faller i smak. Skulle jo bare mangle, når du har laget så mye fint :) Ha en finfin helg!

Anette Willemine sa...

Utrolig flotte ting du har laget! Det er ikke rart salget gikk strykende!
Ønsker deg en deilig helg!
Klem fra Anette Willemine

Ida sa...

Heihei!

Så gøy med marked - kjekt at du fikk solgt så mye :) Ikke rart når du lager så mye fint!

Klem

:) sa...

Så UTROLIG flotte ting du solgte!!

Det lekekjøkkenet er kjøpt på ... HOLD DEG FAST ... den ekstremt dyre, eksklusive, one-of-a-kind-butikken: EUROPRIS. Jepp. Der stod den, i en grell eske. Det står fra 3 år, men den er perfekt i størrelsen til min halvannetåring nå (han er litt høy da).