DIY

lørdag 29. oktober 2011

FANTASTISK hårbørste og mer...

Dette er en post om produkter fra Et enklere liv - meningene er abolutt mine egne.
Parfymeflaske til vesken
 Jeg har fått en liten parfymeflaske til veska - den ligner på en leppestift,og fylles som en refill lighter. Da jeg er allergisk for parfyme, ga jeg denne til en kollega, som elsker parfyme (men på jobb bruker hun ingenting pga meg! Snill dame) Hun ble veldig glad. Den er liten og handy.

Veskeholder
Veskeholderen ser ut som en ring når den ikke er i bruk, den har jeg festet på veskehåndtaket - alltid klar til bruk og folk tror bare den er en del av pynten - også veldig handy.

Men det beste er denne:
hårbørste
Hårbørsten som likner på en hestebørste, men som fungerer fantastisk bra. Mine jenter er halvt african-american og den ene småengelen har masse krøller - hun hater å greie håret - til nå, denne hårbørsten lugger ikke og man får ut flokene. Er barnet ditt hårsår, anbefaler jeg denne - (jeg får ikke mer betalt hvis du kjøper den) Jeg har også prøvd den på mitt hår - og den er bare super. Aldri mer vanlig børste i vårt hus!

1 kommentar:

KROnPRINSESSENE sa...

Skulle nok hatt den børsten til mellomste KROnPRINSESSE da ;)
Fin lørdagskveld til deg!
Klem May Helen