DIY

søndag 8. mai 2011

17. mai kjole og fortsatt med i konkurransen

(Naboen ,in glemte å feste kroken i kjolen)
 Jeg klarte meg gjennom denne runden også - så nå kommer det ut ny runde idag og etter den er det bare en gang igjen før finalen - dette er spennende.
Dataen min kræsjer hver gang jeg er i blogger - derfor ble denne posten først på engelsk... beklager dette.
Solskjermen er malt på med stoffmaling - You are my sunshine.
 Kjolene er inspirert av denne Chasing Fireflies-dress og denne Modcloth-dress


 Kjolen til dattera mi blir 17. maikjole i år - så skal jeg sy kåpe til den, nå må jeg bare bli ferdig med kjolen til den andre småengelen også.
 Det var fryktelig kaldt denne dagen - hun prøver å varme seg litt med å stå på puta...

Ha en fin dag, kom tilbake og stem på favoritten senere i dag. Tone

Ingen kommentarer: