DIY

onsdag 23. februar 2011

Valentinkjoler

 Ok, så jeg bare måtte... søndag kveld før valentindagen måtte jeg bare lage kjoler til småenglene. Jeg hadde collegestoff, noe jeg liker godt, det er liksom litt varme i det tykke, myke stoffet. Jeg brukte Li'l Blue Boo Sienna mønsteret - veldig enkelt. Jeg klipte mønsteret over brystet og tilførte noen applikerte hjerter.
 På Panduro fant jeg overføringspapir - bare at det ikke var papir, men stoff - man skriver rett ut på stoffet. Det holdt ikke kjempegodt i vaks, men jeg får bare prøve meg mer frem. Jentene fikk bilde av seg selv på kjolene - da var de stolte, da.
 Jeg elsker å sy til dem, men jeg har fem prosjekter som det haster med - så jeg burde egentlig sy disse tingene. Har klippet dem, så de er på vei...
 Ellers skal jeg være med i neste omgang av So you think you're crafty - leveringsfrist på audition tingen er i morgen - jeg leverte min i dag - kjempespennende å se om jeg går videre :)
 Håper alle fin uke videre - snart helg!!!
Tone

Ingen kommentarer: