DIY

onsdag 30. september 2009

Dagens fantastiske kupp

I går fikk jeg meg noen fantastiske kupp!!! Jeg hadde plassert jentene mine i barnehagen og hadde faktisk en fridag - helt for meg selv, og det er ikke ofte. Så etter at jeg hadde skrudd opp seks hyller hjemme i huset, ryddet litt og flyttet på noen ting, suste jeg inn til byen. På veien tok jeg et kort stopp innom en bruktbutikk. Der fikk jeg meg sju norgesglass til 10 kroner stykket, to lamper til lekekroken til 20 kroner stykket og et gammelt Jesus-bilde.

Godt fornøyd med handelen suste jeg videre innover mot byen. Jeg hadde nemlig hørt at Upstairs solgte ut trekassene sine. Og jeg, inn på butikken, lete febrilsk etter kassene - der fant jeg dem, rett ved siden av kassa. Lykkelig begynte jeg å plukke ut kassene. De var i tre størrelse, til 30,- 50,- og 70,- - og det er jo ingen pris til noe så bra. Så da ble det seks små kasser, fire mellomstore og fire av de største - hele 14 kasser til sammen. Nå klarte jeg jo selvfølgelig ikke å bære med meg alle disse på en gang, så vet ikke helt hvor lur jeg følte meg da jeg måtte gå til bilen tre ganger.


Tror de lurte veldig på hva jeg skulle med så mange kasser.
Nå er fem av kassene plassert i komposthaugen, blant gammelt gress og blader, så håper jeg de ser gamle ut til neste vår. De andre kassene skal males og skus opp med bunnen inn mot veggen på jentenes rom. Det blir noen fine hyller, hvor det også er litt dybde så de kan plassere lekene sine i. Gleder meg til å ta dem i bruk.
Det er jo nesten så jeg lever litt enda på shoppinga mi i går.

Ingen kommentarer: